top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

אבל, אבל אני לא יודע/ת מה לעשות ?

לא פעם ולא פעמיים נאלץ להתמודד כבני אדם עם איזה "קיר" מחסום מסויים שלכאורה אי אפשר לעבור אותו (או מעולם לא נתקלנו או ראינו אותו עד כה) - אכן בעיה...

או שלא (וזה עוד משהו שנשוב ונחזור עליו בעתיד שוב ושוב) בעיה - היא משהו שאת/ה רוצים לשכוח ממנו, להסתיר/להעלים אותו ולא ממש רוצים להתמודד איתה. לא נעים לשתף בקיומה עם קולגות/שותפים ואנשים קרובים (אבל לפעמים קל יותר לשתף אותה עם אנשים "זרים"), לעיתים כש"מצליחים" לפתור אותה היא שבה וצצה שוב לפעמים כנגזרת של הבעיה המקומית או שהפתרון יוצר בעיה חדשה (פשוט כי לא הגדירו אותה בצורה נכונה או מלאה/הקפית). אתגר - זוהי משימה שיש לנו עניין ומוטיביציה להתמודד איתה, אנו יכולים לרתום קולגות ושותפים למאמץ להאבק בה וזוהי מטלה שאנו רוצים להבינה בצורה הטובה ביותר בשביל להביא לפתרונה המלא ולהכחדת (וגם בשביל לעבור ולהתייצב עם האתגר הבא - כי הרי הם לא נגמרים (אבל במקביל, היי זה כיף וזה מספק אותנו...)

אז כן, אנחנו "עובדים" עם לא מעט מרצים סופר מוכשרים ומפעם לפעם נמליץ לכם על איזה הרצאה זאת או אחרת

אנחנו שמחים להכיר לכם את ג'אנט אהלמן (Janet Echelman) שהייתה ציירת על לפני כ-15 ואז היא נסעה לה לשהות אמן בהודו. הייתה רק "בעיה" קטנה (שג'אנט מסבירה איך הצליחה להמירה לאתגר) המזוודה שלא לא הגיע עם כל כלי היצירה שלה. מה היא עשתה ואיך היא לקחה את הדימיון שלה ברצינות ולאן היא הגיע - זאת בעשר הדקות הקרובות... (ובמידה ואת/ה אוהבים את הכתוביות שלכם בעברית או לא מעט שפות אחרות זה הלינק שיעזור לך)

bottom of page