top of page
  • Writer's pictureרעי דישון

הלו, פה זה עולם האמנות - יש פה מישו ?


לפני כ-תשע חודשים התחיל אלעד ירון (שאולי תזהו את פניו מהפרוייקט "בית ריק" או קראתם מה שכתבו עליה פה) לעבוד על צילום תכנית רשת בנושא תרבות ואמנות בליווי ושיתוף עם חברים - שלוש נקודות הוא קרה לה.

לכבוד יומהודלת פרק עשירי לפרוייקט הנהדר הזה שניתקלנו בו לפני מספר חודשים אנו שמחים לשתף אותו גם איתכם, בימים אלו ממש מתחיל התחקיר והכתיבה של העונה הבאה ככה שאתם מוזמנים להרשם לערוץ היו-טיוב (או להצטרף לדף הפייסבוק שלהם) ולתחיל לגדל תירס לפופקורן של העונה הבאה.

בטח כבר ניחשת שאחד הפרקים החביבים עלינו הוא כמובן על... עולם האמנות.

אז מה, מה אתם חושבים - איפה עולם האמנות ואיפה אתם (ומוזמנים בהחלט להשאיר תשובות למטה).

אם במקרה תהיתם כמונו על מה ולמה שלושת הנקודות -ובכן... - זהו נושא תרבותי שלם ומופלא יכול להגלות בפניכם בעברית, באנגלית (וכדאי גם להציץ בשתי השפות כדי שלא להשמיט מאום).

לסדרה יש כבר 10 פרקים ותוכלו לצפות בכולם כאן, כאן - ממש בקצה הקליק שלך... ____________________________________________________ [...] 010 - הציור המשוכפל בעולם >> https://goo.gl/GsjwE7 [...] 009 - גם לכם נמאס מהפסטיבלים בירושלים? >> https://goo.gl/aaisJb [...] 008 - תולדות האמנות ב-4 דקות >> https://goo.gl/7r3EP1 [...] 007 - תקציב התרבות >> https://goo.gl/sGRjmX [...] 006 - האם אתם מטומטמים? >> https://goo.gl/hZ8kWF [...] 004 - מדאדא לסוריאליזם - חלק ראשון >> https://goo.gl/oW8Mgi [...] 005 - מדאדא לסוריאליזם - חלק שני >> https://goo.gl/Va1vlZ [...] 003 - עולמות אמנות >> https://goo.gl/gIabDg [...] 002 - מדעים קשים ואמנות רכה >> https://goo.gl/dwzmke [...] 001 - זאת אמנות? >> https://goo.gl/iQy7Mx

bottom of page