top of page
  • Writer's pictureרעי דישון

איפה בא לך - באינטרנט או ביפן ?



היום שוב פגשתי את דני ורשאיי (Danny Warshay) שמלמד יזמות באונ' בראון וייל שבארה"ב. את דני פגשתי לראשונה בכנס בירדן של אירגון Seeds of peace לפני כמה שנים, ומזה כמה שנים הוא מעביר את הקורס קיץ ביזמות של תוכנית ה-MBA של אונ' תל אביב.


לפי התפיסה וההגדרה שלו "יזמות היא המרדף אחר הזדמנויות ללא התחשבות במשאבים בהם אנו שולטים בשלב זה" - ומה הקשר בין זה לאמנים ? ובכן - כן כמעט כל אמנ/ית (וגם כל האוצרים העצמאיים) עד שיש לו/ה מערכת קשרים ענפה שמספקת לו הזדמנויות לפרוייקטים, תערוכות, הרצאות, סדנאות וכ"ו צריך ליצור ולמצוא בעצמו את ההזדמנויות הללו (וגם לברור אלא מבינהן הן הזדמנויות "שוות" וכדי להשקיע בהן מחשבה, זמן ומאמץ ואלו הזדמנויות הן סתם ביזבוז זמן).

אז כן, גם למצוא הזדמנויות שכדאי להשקיע בהן זאת עבודה בפני עצמה (עוד לפני שעברת בקפידה על ההזדמנויות שסיננת ובחנת מה/איך/מתי/למי ואיפה שולחים וגם עשית זאת) - ובשביל זה אנו מרכזים חלק יפה מהדאטה בייסים ברשומון שלנו כדי לחסור חלק מהזמן הזה.

אז קול קורא אחד הוא לשהות אמן ביפן של 50 או 100 ימים עם מלגה מלאה+טיסות לאמנים שמתעסקים במדיה ארט (הגדרה די כללית שלהם) - הדד ליין הוא 16 באוג' - לפרטים נוספים.

​קול קורא נוסף הוא לתחרות יוצרים ברשת 3.0 - עבור יוצרים שמוזמנים להגיש לתחרות פיילוט או טריילר באורך 5 דקות לכל היותר - המציגים בצורה הטובה ביותר את היצירה הארוכה יותר שאתם חולמים לפתח במיוחד לרשת – סידרת רשת או סרט. הפיילוט או הטריילר צריכים לעמוד בזכות עצמם כסרטון ברשת מבין הקטגוריות הבאות 1. דרמה וקומדיה / Drama & Comedy סדרות רשת מתוסרטות, בז׳אנר נבחר או בשילוב ז׳אנרים (

Fiction) 2. דוקו / Documentary סדרות דוקומנטריות לא מתוסרטות)

Non-fiction) 3. המסלול הפתוח / Passions סדרות על מה שהכי מעניין אתכם - מבישול ועד מדע, גם בגוף ראשון

במה זוכים? התחרות נושאת פרסים כספיים בסך כולל של 100,000 שקל. הפרסים יחולקו לפי שיקול דעתם הבלעדי של שופטי התחרות, ויוכרזו באירוע הגמר של ״יוצרים ברשת״, שיתקיים עד סוף 2016 (הודעה על מועד ערב הגמר תתפרסם בהמשך). הדד-ליין הוא עד ה-20 בספטמבר לינק להגשות שיהיה המון בהצלחה !

bottom of page