top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

סדנת ציור ריאליסטי בת יומיים


אז איך אתם מתמקצעים בתחומכם כאמנים ? ואם כבר החורף שב אלינו לבקר - אז כמה את/ה "זולגים" גם למדיומים נוספים מאלו שבהם אתם עובדים ? אז... אמן הריאליזם האמריקאי ג'ונתן הארדסטי מגיע לארץ לסדנא אקסוליבית בת יומיים! ג'ונתן הוא אחד האמנים והמורים המבוקשים בתחום הציור הריאליסטי : הוא יוצר עבודות בהזמנה אישית לקהל רחב של לקוחות, עבודותיו מוצגות באוספים אישיים ותערוכות ברחבי ארה"ב. הוא החל את דרכו האמנותית בגיל 22 ולאחר לימודים באטלייר הקלאסי PANTURA STUDIOS עם האמנים האנס-פטר זאמיט וסאנה סומאק וב-2008 פתח את האטלייר המקוון הראשון שם הוא מלמד ומלווה אמנים בהנחייה אישית בשיטת הציור הקלאסי. כמו כן הוא מלמד קבוצות קטנות של אמנים חרוצים באופן אישי. הקורס שלו The Essentials of Realism בבית הספר המקוון הנחשב לאמנות Schoolism.com נחשב לאחד הפופולריים ביותר וזוכה לביקוש רב. הסדנא בארץ תתקיים בשיתוף המכללה הישראלית לאנימציה בתל-אביב בתאריכים 16 ו-17 למרץ 2017, ומיועדת לאמנים שרוצים להרחיב את ידיעותיהם ולהתמקצע בציור ריאלסטי.

מטרת הסדנא היא לתת את יסודות הריאליזם, פרופורציות, ערכים, צבע ו-EDGES בצורה מובנית וברורה כך לשאחר הסדנא כל אמן יוכל ליישם אותם על יצירתו האישית. במהלך יומיים אינטנסיביים ג'ונתן ידגים ציור פורטרט בצבעי שמן וציור דיגיטלי וינחה באופן אישי כל אחד מ-20 המשתתפים להשגת פורטרט גמור עד סוף הסדנא. משתתפי הסדנא יוכלו לבחור את מדיום העבודה בו ירצו להתנסות - ציור דיגיטלי או צבעי שמן לבחירתם!

שתיים מהיצירות של ג'ונתן

מאחר ואנחנו שמים בחשיבות גבוהה נגישות ותמיכה למשתתפי הסדנא, בזכות שיתוף הפעולה עם המכללה הישראלית לאנימציה אנחנו גם מספקים את חומרי העבודה עבור המשתתפים:

משתתף שיבחר במדיום דיגיטלי יקבל עמדת מחשב וטאבלט וואקום, ואלו שיבחרו עבודה בצבעי שמן יקבלו כן ציור, צבעי שמן ומדיומים, ומשטח מוכן לציור.

בנוסף -

עבור הנרשמים עד ה-19 לפברואר, בנוסף ל-5% הנחה ג'ונתן יערוך וובינר בונוס כחודש לאחר הסדנא בו המשתתפים יוכלו להציג את עבודותיהם, לשאול שאלות שהתעוררו בעקבות הסדנא ולקבל ייעוץ, ביקורת על עבודות, המשכיות ותמיכה גם לאחר הסדנא. ניתן לקבל את המבצע להרשמה מוקדמת באמצעות הקוד REALISM

ולסטודנטים של המכללה לאנימציה תינתן הנחה של 10% משווי הסדנא - קוד הנחה IAClearn זוהי הזדמנות נהדרת ללמוד באופן אישי מאמן מוביל - לא רק למי שמעוניין להתחיל לצייר אלא גם לאמנים שרוצים לחדד ולשפר את יכולותיהם בין אם הם ציירים קלאסים, מאיירים או אמני קונספט-ארט ! אני חייבת לציין שהוא אחד האנשים המקסימים שיצא לי לעבוד איתם ומורה מאוד מסור , וזה באמת כבוד גדול להביא אותו לארץ :)

אתר הסדנא הוא http://bit.ly/realism-workshop

כמו כן, ג'ונתן ישמח לענות לכל שאלה במייל classicalartonline@gmail.com

bottom of page