top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

קול-קורא לאמנים העוסקים בהוראת אמנויות


לפני יומיים נכחתי בטקס חלוקת התואר לאמנים-מורים במדרשה לאמנות בבית ברל ובוא ונגיד ככה, המצב לא להיט - השורות די מתמעטות והמציאות שלאחר התואר לא הכי זוהרת, אבל - יש גם נקודות אור - תראו למשל את הקול קורא לתערוכה הזאת, או אני ממליץ לכם לצפות בהרצאה בסוף הפוסט שמעלה שאלה די חשובה - מה אנחנו מלמדים אנשים (להיות אמנים או לחשוב כמוהם...)

--------------------- מורים-אמנים מוזמנים לשלוח יצירות המתייחסות לצומת מורה-אמן-תלמיד. הן יכולות להיות יצירות אוטונומיות של האמן או יצירה משותפת שלו ושל תלמידיו

האם האמנות שלך מושפעת מהוראת האמנות שלך?

האם תשתף/י פעולה עם תלמיד/ה ביצירת אמנות שלך?

האם התלמיד/ה שלך יכול/ה גם להיות המורה שלך?

זוהי הזמנה לאמנים–מורים שביצירתם יש הד לפעילות עם תלמידים להציג בתערוכה קבוצתית. התערוכה תתמקד ביצירת האמן–מורה ותבקש לחקור צורות דיאלוג הנוצרות מהמפגש בין תהליכים של יצירת אמנות להוראת אמנות.

ההזמנה פתוחה לכל תחומי האמנויות: קולנוע, מחול, תיאטרון, מוזיקה ואמנות חזותית, מתוך רצון ליצור צומת המזמן מפגש בין שפות אמנות בתערוכה בינתחומית.

היצירות יכולות להיות יצירות שבדיעבד נוצקה בהן תובנה של מערכת דיאלוגית, או עבודות חדשות שנעשו במיוחד לתערוכה. הן יכולות להיות יצירות אוטונומיות של האמן, או יצירה משותפת שלו עם התלמידים.

במהלך התערוכה מתוכננים אירועים בין–תחומיים שבהם תלמידים, אמנים ומורים יחליפו תפקידים ודעות בשפות אמנות שונות.

הצעות ניתן לשלוח לכתובת tzomett2017@gmail.com מועד אחרון: 6.6.17 התערוכה תוצג בתאריכים 16-3 באוגוסט 2017

----------

Teaching art or teaching to think like an artist?

bottom of page