top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

מוזמנים למפגש ראשון בסדרה חדשה ביום א' ה-10.12


אנו שמחים להשיק סדרה חדשה של מפגשים חודשיים תחת הכותרת "אמנות, קהילה ומה שבינהם". במפגש הראשון של הסדרה אנו שמחים לארח את האמן, האוצר והמורה ליאב מזרחי להרצאה ושיחה פתוחה על מה בין יצירה, יוזמה אמנותית עצמאית כאמן, אוצרות והוראת אמנות. ליאב, הינו יליד 1977, בוגר אוניברסיטת חיפה, המדרשה, ותואר שני מבצלאל. בנוסף ליצירה בתחום הדו-מימד והפיסול, מתעסק גם באוצרות, מחקר והוראת האמנות. ליאב הוא זוכה פרס אמן צעיר של שרת התרבות לשנת 2013.

עלות השתתפות במפגש הינה 40 ש"ח (הכוללת בירה צוננת או קפה/תה חם)

להרשמה (ע"ב כל הקודם זוכה) - https://ticks.co.il/e/vCZYuBlyI01

אנא שימו לב שאנו מוגבלים במספר המשתתפים, כל הקודם זוכה (ומי שנולד הרוויח :)

יש לכם אולי רעיון/המלצה למרצה עבור אחד המפגשים הבאים או יש לכם אולי רעיון למפגש/סדנא אחרת - מוזמנים ליצור איתנו קשר ב info@iartists.org

--------------

פעם בחודש לקראת סופו נתכנס בשביל לפגוש אורח אחר משדה האמנות והיצירה, לשמוע ולראות את הפרספקטיבה שלו על הנושא וכן על נושאים כגון יזמות באמנות, בין היצירה האמנותית לעשייה המקצועית/עסקית, על היחסים שבין אמן-קהל-קהילה, בין פעילות במרחבים ציבוריים-גלריה-מוזיאון ועל המנעד בין אמן/אוצרת/מפיק/מנהל תרבות וכ"ו.

התארגנות "אמנים ישראלים" הינה התאגדות עצמאית שנועדה לבנות, לטפח ולתחזק קהילה מקצועית של אמנים ישראלים פלסטיים בארץ ובעולם.

הארגון יפעל ופועל על מנת לחזק את הרמה המקצועית של האמנים, יעודד ויזום שיתופי פעולה בין חברי הקהילה השונים (ובין ארגונים ויוצרים מתחומי אמנות ותרבות שונים בארץ ובחו"ל), יצור הזדמנויות ליצירת קשרים והכרויות חדשות ויפעל עם, ובעבור האמנים תוך כדי שהוא מאפשר ונותן להם כלים, מסגרת ועניין - ברמה הקהילתית ואישית ליצירה ופעולה - עבור הקהילה ועבור עצמם.

bottom of page