top of page
  • Writer's pictureרעי דישון

שתי יוזמות לליווי וייעוץ לאמנים


בעיניי אחד האתגרים הגדולים עבור אמנים הינו הפער בין הפנטזיות שלהם, לחלומות (כשלחלום ניתן לבנות תוכנית עבודה ואז לשקוד על מימושה) ובין הכישורים והיכולות שלהם בפועל.

אני שמח לשתף אתכם בשתי יוזמות נהדרות - האחת של עמותת JCU - "תרבות בירושלים ללא גבולות" והשנייה של איגוד האמנים הפלסטיים שנועדו לתת תמיכה וליווי לאמנים פלסטיים בנושא:

ל-JCU -תרבות בירושלים ללא גבולות יש קורסים, השתלמויות ופורומים (גילוי נאות, הח"מ הרצאה בחלק מהם). אבל לפעמים – כל מה שאתם צריכים זו רק התייעצות נקודתית – "לשים פלסטר" על סוגיה, לסער מוחות, לקבל הנחייה לגבי מיומנות ספציפית שחסרה לכם, משוב על בקשה או טקסט שכתבתם וכד'. אז בדיוק בשביל זה הם פותחים עבור קבוצות, גופים וארגוני אמנות (כלומר לא אמנים עצמאיים הפועלים לבד..) את "שעת הדלת הפתוחה" של JCU.

שעות הדלת הפתוחה יהיו בימי ב' בין השעות 12:30 – 17:30 החל מהשבוע (16.4) - מעכשיו אתם יכולים לקפוץ אליהם לפגישה של שעה בעלות של 75 ₪ בלבד ולקבל סיוע מקצועי והכוונה, או פשוט אוזן קשובה ועצה טובה... כשהקפה עליהם ;-)

כל שעליכם לעשות הוא:

  • לסמן כאן את השעה הנוחה לכם ואת הנושא שחשוב לכם לשוחח עליו.

  • לקבל מהם אישור על ההרשמה. להגיע למשרדי JCU במשרדי הקרן לירושלים, רח' רבקה 11, קומה 3.

  • לא לשכוח להביא אתכם מסמכים רלוונטיים במידה ויש בהם צורך (או לשלוח מראש במייל)

  • נציין רק שהרישום מחייב.

הם אמנם לא גובים תשלום מראש, אבל סומכים עליכם שלא תבריזו – זהו זמן יקר!

רק להבהיר: הביקור לא מחליף יעוץ תהליכי ומעמיק יותר – מדובר על פגישה אחת או שתיים לכל היותר.

אבל על זה נוכל כבר לדבר.

 

ובמסגרת הפעילות של איגוד האמנים הפלסטיים ובהובלה של נגה דווידסון - אם גם לכן/ם יש פרויקט מצוין, הגשה חשובה לרזידנסי או פרס אבל אתן מתקשות/ים לתאר אותם במילים, לתרגם לתקציב ולהדגים כיצד העסק מתחבר לתיק העבודות שלכם, יש שתי אפשרויות:

  • האחת, מפגש בודד של שלושת רבעי שעה, בו נוגה תעבור איתכם/ן על ההצעה ותלטשו אותה בצוותא (מחיר: 200 ש"ח).

  • השניה, שלושה מפגשים של שעה וחצי, שכוללים מעבר יסודי על חומרים, ייעוץ בבניית הטקסט ובניית תיק הגשה מוקפד (מחיר: 500 ש"ח.)בעניין? כתבו לנו ל- igud.a.p@gmail.com

bottom of page