top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

קול קורא לסטודיו משותף בתל אביב


צ'לנוב 42 הוא הזדמנות לזמניות מפוארת וחגיגית. הזדמנות להסבת מבנה המיועד להריסה (בעוד שנה או יותר) ולחגוג אותו כמרחב מגורים ויצירה משותפת. מקום המאפשר ליזמים ואמנים ליצור בעיר גדולה ויקרה בעלויות דומות למגורים לבד. מקום שפותח עצמו לרחוב ומקרין החוצה.

במבנה מרחב המתאים ל-4 עמדות עבודה מתחום האמנות הפלסטית. הסטודיו מרווח מאוד ובו זמנית אינטימי ונעים. מאפשר הרצאות הדרכות, למפגשים אישיים ולאירועים קבוצתיים עד 20 אנשים (בחלוקה לימים) כשהכניסה לסטודיואים בתחילת חודש אוגוסט.

בנוסף ניתן יהיה להשתמש בגג הבניין מדי פעם לאירועים ומפגשים קהילתיים, ובנוסף היוצרים יקבלו גם סיוע, ליווי והכוונה מקצועית.

עלות חודשית כולל הכל (ארנונה, חשמל ומים): 700 ₪.

(בנוסף לסטודיו מתוכנן להקים גלרייה בקדמת החנות שתציג את תוצרי היצירה)

את הפעילות ילווה רעי דישון, בוגר תואר בעיצוב עם התמחות בחברה וסביבה מהמכון טכנולוגי חולון, אמן/אוצר רב תחומי, אחד הנציגים של ברנינג מן בארץ ומתנדב בעמותת מידברן ואחד ממובילי Iartists.org - קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים.

החומרים הנדרשים להצגת מועמדות

קורות חיים (מקסימום שני עמודים) כולל פרטי התקשרות – טלפון וכתובת מייל. לינק לאתר או קישור לתיק עבודות – עד חמש עשרה עבודות משלוש שנים אחרונות בקובץ PDF תיאור קצר של מה היוצר עושה

והכל ניתן להעלות לפה - https://goo.gl/forms/yqhBhTKqBcLfKQT73

אודות המיזם המיזם "COMMUNIT" נולד מתוך עבודה של איתן סרבר ושי-עלם כמתכנני ערים, והחיים כחלק מדור של שוכרי דירות, שמסתכלים על מבני המגורים של היום ומאמינים שבניין המגורים יכול להיות הרבה יותר בית, לייצר הרבה יותר חיבורים, להשתמש יותר טוב במרחב ולהיות יותר משתלם. הם פועלים בשנתיים האחרונות לממש את החזון וזוכים להרבה התעניינות. הרעיון פותח בתכנית יזמים חברתיים בחיפה, יצרנו שותפויות חשובות מתחום הנדל"ן והאדריכלות - קבוצת ביתא ופרופ' רפי סגל, כדי לגרום לזה לקרות. צ'לנוב 42 זה הפיילוט.

bottom of page