top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

קצת תמונות מהמפגש הראשון של "להיות מקצוענית*" ומי/מה במפגש הבא

יאפ, אז ב-21.11 פרח לו פרח נופר קטן בביצה המקומית והתחלנו את סידרת המפגשים "להיות מקצוענית*" שמתקיימים בסיפרייה ע"ש מאיר אריסון במוזיאון תל אביב לאמנות, בשיתוף עם איגוד האמנים וביוזמת "אמנים ישראלים". אני שמח להגיד שההענות הייתה מאוד יפה והמפגש הראשון היא מלא לגמרי (ומי שמעוניינ/ת יש עדיין קצת כרטיסים למפגש הבא ב-5.12 וגם לחלק מיתר המפגשים).

למי שלא היה נוכח/ת יכול/ה להציץ ב"שיעורי הבית" שנשלחו למשתתפי המפגש ובהם המצגות שהעבירו המרצים במפגש (גלעד אופיר - יו"ר איגוד האמנים הפלסטיים בישראל, טלי שריזלי - נציגת אירגון ארטיס בישראל, אפרת הברמן - מידענית) ואת יפעת ודפנית ממוזיאון תל אביב אתם תמיד יכולים לפגוש בספרייה ובמידה והן יהיו פנויות תוכלו לקבל הדרכה במקום על איזה "פנינים" יש להן שם ואיך ניתן לשלות אותם.

אפרת הברמן

טלי שריזלי - מנהלת ארגון ארטיס בישראל

הספריה ע"ש מאיר אריסון במוזיאון תל אביב לאמנות

גלעד אופיר - ראש איגוד האמנים הפלסטיים בישראל

דפנית מהספריה במוזיאון מסבירה איתך לעבוד על הקטלוגים השונים של המוזיאון

יפעת קידר מנהלת הספריה ע"ש מאיר אריסון במוזיאון תל אביב לאמנות במפגש מחר (יום שישי ה-5.12 בין 10:30-13:00) נפגוש את טלי לכיש שהיא אוצרות קריירה לאמנים מאז 2011 ובזמנו עבדה גם בגלריית קישון שתדבר על איך עושים סדר ואירגון לאמנים.

דן רייזנר שהוא אמן ופסל שעשה קפיצת דרך די גדולה בקריירה שלו בכמה שנים האחרונות וישתף מניסיונו והתהליך שלו. אילן ויזגן שעובד כאוצר עצמאי (אוצר הביתן הישראלי בביינלה לאמנות בונציה בשנת 2011) וידבר על יצירה לחו"ל ופיתוח קריירה בינ"ל. ושירה ריכטר שהיא אמנית, צלמת ומרצה שתציג את נקודת המבט שלה על מושג הערך בתרבות ושל תרבות בחברה שלנו ועל האתגרים השונים של הורות ואמנות.

כמו כן נחזק את ההכרות בין משתתפי המפגשים ונמשיך להעלות ולהציף את האתגרים שעומדים מולנו כאמנים וכקהילה של יוצרים פלסטיים. במידה ואת/ה מעוניינים להגיע מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש (ההשתתפות היא על בסיס מקום פנוי ואנו מוגבלים במספר המשתתפים)

bottom of page