top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

7+ אירועי אמנות לחמישי - הכל* קורה ! (8.6)

טוב, אז אם כבר כפיים למירי רגב וכל הכבוד על הגדלת תקציב התרבות בכמה מאות מיליוני שקלים (עכשיו רק צריך למצוא מאיפה מביאים את התקציבים הללו - מי אמר גז ולא קיבל עדיין תשובה ?) אז בנתיים קרב איתנים ניתש היום בעולם האמנות בין חיפה-תל אביב-וירושליים. נתחיל בחיפה עיר הפועלים ואירוע עם הרבה הבטחות "פתיחת ארמון התרבות !" לאחר שהייה בעולם הטלוויזיוני כוכב המולטימדיה ודים נמירובסקי (הידוע בציבור כמלך התרבות Kultur King) פותח את שערי הארמון בפעם הראשונה לקהל הרחב. לצופה נכונה חוויה ויזואלית חושנית וגופנית בלתי נשכחת! איפה: גלריה פלמר (הגלריה החדשה בתמיכת העירייה בעיר התחתית) מקום: שער פלמר 2, נמל חיפה החל מ20:00 משם נעבור לתל אביב וכרגיל הדילמה היא בין הממסדי לשוליים, בין הצפון לדרום.

נתחיל בשוליים ובדרום העיר - קרית המלאכה חוגגת שוב השבוע שלל פתיחות - בעמותת "מקום לאמנות" בקרית המלאכה יפתחו היום שתי תערוכות - דניאל פלדהקר / אנה פרומצ'נקו - תערוכה זוגית והתערוכה 1759 / ציורים - איילת ריזה עם קיר אמן חדש של ניצן המרמן ו, תערוכה "היסטורית" חדשה בגלרית Raw art -"מי ירצח את אֹהד פישוף?" תערוכת צילום של איגי וקסמן (1988-1992) בגלריה אינדי תערך תערוכת בזק לסופ"ש - "תוצרים ראשונים מסדנת בית מלאכה לצילום" ובמשולש מקום לאמנות - תתקיים תערוכת מכירה שניה. במקביל בצפון ובממסד - במוזיאון תל אביב תפתח לציבור תערוכת חולצות האמנות בחסות קאסטרו (שגם תאפשר למבקרים כניסה חופשית בימי חמישי בערב במהלך כל חודש אוג' עם לא מעט שיחי גלריה, מפגשים והרצאות). "לאחר שנה של תהליך יצירה משותף קסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות משיקים בחודש אוגוסט הקרוב את פרויקט T-Art, פרויקט ייחודי וראשון מסוגו בישראל המחבר בין עולם האמנות הישראלית לעולם האופנה. 19 עבודות אמנות במדיומים שונים של צילום, וידאו, ציור, והדפס מאת מיטב אמני ישראל מתחילת המאה העשרים ועד היום, מתוך אוסף האמנות הישראלית של המוזיאון, מונצחים על חולצת הטי האהובה והעל־זמנית." ולא רחוק משם - באבן גבירול רק לסופ"ש תתקיים התערוכה הקבוצתית "Broken Relationships"// "יחסים שבורים" שבה יקחו חלק ייקחו חלק 18 אמנים אשר יציגו את נקודת מבטם האישית אודות מערכות יחסים שבורות באמצעות עבודות ממדיומים שונים כגון וידאו ארט, פיסול, רישום, ציור והצבה.

ובירושליים - שם האוויר צלול ויבש - נקודת מגע (כחלק מעונת התרבות של ירושליים) - האירוע השנתי במוזיאון ישראל - ערב גדוש ועמוס באירועים, מפגשים, אמנות ואנשים....

למידע ופרטים מלאים אודות כל האירועים הללו ועוד - מוזמנים לבקר בהכל* קורה - לוח אירועי האמנות והתרבות של אמנים ישראלים.

bottom of page