top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

ואן מאן - מה קורה בקטנה (10.9)

אז נתחיל היום ב בואן (גוך) ונסיים ב(ברנינג) מן... ורגע לפני אחד עשרה בספטמבר (ורגע לפני השנה הבא) רצינו להביא לכם קצרצרים - מה אמנותי/תרבותי והרגע קורה או הרגע קרה (ופה אתם יכולים להציץ ב"הכל* קורה" לוח אירועי האמנות/תרבות שלנו ולראות מה קורה היום).

בעיירה זונדרט שבהולנד נערך השבוע מצעד הפרחים השנתי בו השתתפו 16 נבחרות יוצרים שכל אחת מהן בנתה רכב אמנות (מממ - יש למישהו/י הצעה טובה יותר איך לתרגם float לעברית ?). השנה הוקדש המצעד לאמן ואן גוך שהשנה מלאו 162 שנים להולדתו וככה זה נראה כשהואן צף לו.

Image credits: Erwin Martens

האם יש לכם תערוכות משמעותיות שמתוכננות כבר לשנה הבא ? הקולגות שלנו - אירגון ארטיס - שהודיע השבוע על רשימת זוכי המלגות שלו לשנת 2016 עובד בנוסף על ארגון רשימת התערוכות המומלצות שלהם לשנה הבאה ומעוניין להתעדכן מה קורה - אז אם יש לכם דברים מעניינים מוזמנים ליצור איתם קשר.

ואם כבר התחלות או StaArt - אתמול נפתח חלל חדש לאמנות ביפו של START collection - אוסף האמנות של סרג' תירוש בהשקת 3 תערוכות חדשות.

ולא רחוק מכן בלונדון הקרירה יפתח היום בגלריה סאצ'י START נוסף - שזהו יריד מסחרי לאמנים "צפים" (Emerging) היריד שמארח 38 גלריות מרחבי העולם יערך עד ה-13 לספטמבר (אם אין לכם ככה תוכניות לחג...

ולסיום - לא רק אצלינו היה אביך אלא גם במדבר הסלע השחור שבנוודה שם הסתיים השבוע אירוע "ברנינג מן". אחת היצירות המעניינות השנה הייתה של האמן ההולנדי "דדרה" - את הסיפור המלאה על היצירה הרשמית שהיינה לא רשמית שלו אתם מוזמנים לקרוא כאן.

ועד לפעם הבאה - אתם מוזמנים לראות מה קורה אצלינו בהכל* קורה - לוח אירועי האמנות והתרבות שלנו.

bottom of page