top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

הזמנה ליום פתוח בביה"ס לאמנות "בסיס" 1.3 18:00



אנחנו שמחים להזמינכם ליום פתוח מעשי ביום שלישי הקרוב ה-1.3 בשעה 18:00 בבית הספר בסיס לאמנות, ברחוב המדע 14, הרצליה. (לינק למפה)


במפגש תכירו את המורים ומנהלי המסלולים, תתנסו בסדנאות מעשיות (מומלץ לבוא עם בגדי עבודה), ותתרשמו מסדנאות מתקדמות וחללי עבודה אישיים שתוכננו במיוחד כדי להעניק לסטודנטים כל כל הכלים ללמוד, ליצור, לחשוב ולקבל השראה.


היום הפתוח מיועד למתעניינים במסלולי הלימוד במלא (4 שנים).


מסלול הפיסול - בראשותו של פרופ' יעקב דורצ'ין, הנו היחיד מסוגו בארץ המאפשר הבנה כוללת של הפיסול כמקצוע. במהלך הלימודים ניתן דגש על עבודה מרובה בסדנאות והכרות עם חומרים וטכניקות עבודה.

המסלול נסמך על ארבעת יסודות: הבנת חלל, חקר חומרים, מיומנויות בתהליכים וידע עיונות רחב בתולדות האמנות.


מסלול ציור - כבר בשלבי הלימוד הראשונים, לומדים תלמידי מסלול הציור, בראשותו של יורי כץ, אצל מספר אמנים בכירים השונים בגישותיהם אך מכוונים לאותה מטרה, גישה זו מאפשרת מבט רחב ומקיף על תחום הציור ומעודדת את התלמידים לפתח את דרכם האישית בתהליך אינטגרציה ובחירה שהולך ונבנה.


מסלול צילום - תלמידי מסלול הצילום, בראשותו של מיקי קריצמן, מתמקצעים בשדה הצילום על כל גווניו, תהנית הלימודים משלבת בין לימודים טכנולוגיים בסביבת עבודה דיגיטאלית ואנלוגית מתקדמת, לבין לימודים עיוניים המתמקצדים במחקר מעשי בתחום הצילום והדימוי הנע.

bottom of page