top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

אודות תמיכת סל תרבות בקהילה


שבוע טוב !

שלשום סיפרנו לכם שאחרי עבודה מאומצת אנו שמחים לבשר לכם שנקבל ממשרד התרבות תקציב שנתי קטן של 100,000 שקלים לטובת גיבוש, תיחזוק, ופיתוח קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים וקיבלנו "גל" של תמיכה, התעניינות, וברכות - אז רק רצינו להגיד לכם שוב המון תודה וזהו -1 באפריל !!!!

כן, כן, עבדנו עליכם ;)

אבל... אנחנו עדיין ממשיכים לפעול עבורכם גם ללא מימון מתוך משאבים עצמיים, משאבי ותמיכת הקהילה ושיתופי פעולה - כן, חלק מהדברים לא קורים מהיום למחר, לא הכל אנו מצליחים אבל היי, אלו החיים... והכרת תודה היא הבסיס לשפע - תראו מה הצלחנו להשיג גם ללא כסף.

- יש לנו אתר פעיל עם כמה מאות נרשמים, כמה אלפי כניסות בחודש, לוח אירועי אמנות תרבות, בסיס ידע ומידע, בלוג וניוזלטר (שבקרוב אנו מקווים יצא בתדירות יותר גבוהה).

- יש לנו דף פייסבוק פעיל עם למעלה מ-2500 משתתפים עם חשיפה נהדרת שמשתף הזדמנויות לאמנים, חדשות, השראה יומית, קולות קוראים ועוד.

- ערכנו סידרת של 9 מפגשים מקצועיים והרצאות במוזיאון תל אביב לאמנות (ובאירוח נדיב של הספריה ע"ש מאיר אריסון) ומפגשים סביב עבודה על קולות קוראים (פה יש חלק מהמצגות של המפגשים).

- יש לנו שתי קבוצות מנוהלות עם כמה אלפי חברים בהן - "אמנים ישראלים", ו"סטודיו לאמנים".

- דאגנו לכם לאחרונה לכרטיסים חופשיים והנחה בהרשמה עבור ועידת ישראל לתרבות (ואנו עובדים על הטבות נוספות).

בקרוב יהיו לנו עוד חדשות משמחות עבורכם....

רוצים לעזור/לתמוך/ללוות/לתת מעצמכם ?

יש לנו בלוג שיכול לארח אתכם, ניוזלטר שישמח לצאת בתדירות יותר גדולה, כמה רעיונות לתערוכות שישמחו ל"קוביה לבנה" ותקציב צנוע, נשמח לתכנים להרצאות שאנו יכולים לארח וכ"ו.

ותזכרו - כסף הוא רק מספרים (שלעיתים כתובים על ניירות שמשוכפלים בייצור תעשייתי) וקהילה נמדדת לא על פי גודלה אלא על פי חוזק הקשרים בין חבריה רמת האינטימיות בינהם, וכמות/איכות הערך שחבריה משתפים איש עם רעיהו.

שיהיה עוד שבוע מצויין (ודמיינו מה נוכל לעשות כשיהיה לנו תקציב...) יאללה, לעבודה ולמלאכה - הצבע עדיין טרי.

bottom of page