top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

המפעל 3 נחנך

סופ"ש לוהט הולך להיות בקרית המלאכה עם פתיחת מושב הקיץ, אוטוטו המפעל החדש בירושלים של קבוצת "בית ריק" נחנך לו אבל בנתיים "המפעל 3" בקרית המלאכה בתל אביב יוצא לדרך. חלל התצוגה של "המפעל 3" שימש כמקום משכנה של גלריה פינברג פרוג'קטס לאמנות עכשווית בין השנים 2012-2016, והוצגו בו למעלה מ-30 תערוכות של מיטב האמנים המקומיים והבינלאומיים. החלל יקרא מעתה "המפעל 3" וישמש לאירועים קטנים, תערוכות, הופעות, הרצאות, סדנאות, והשקות כשבמקביל "פינברג פרוג'קטס" ימשיך לתפקד באופן פרטי ויספר שירותי ייעוץ, אוצרות, ליווי והפקה לאמנים ויוצרים.

במפעל 3 קיימת אינטגרציה מרתקת בין אירועים בהפקת צוות המיזם, לבין אירועים מושכרים.

החלל המושקע ממוקם בקריית המלאכה שבדרום ת"א - מתחם יצירה אורבני תוסס, בו פועלים עשרות אמנים פלסטיים, מוזיקאים ומעצבים. המפעל 3 מהווה פלטפורמה ליוצרים אלה ואחרים, באמצעותה הם יכולים לחשוף את עבודתם בפני הקהל הרחב באופן אינטימי ויוצא דופן.

נאי התצוגה בו אופטימליים לכל מדיום יצירה, וכוללים תקרה גבוהה, תאורה טבעית, ומספר מערכות תאורה מקצועיות. הקונספט החדש של המיזם הוא של תערוכות POP-UP מתחלפות של בין 1-3 שבועות, שחלקן יזומות ע"י צוות "המפעל 3" וחלקן מושכרות לאמנים/אוצרים/מעצבים/סוכנים.

הופעות

הקירבה של "המפעל 3" לאולפני ההקלטות ולחדרי החזרות בקרית המלאכה, מאפשרת ללייבלים ולמוזיקאים העצמאים הרבים שפועלים במתחם להשמיע את הסינגל האחרון שיצרו, לנסות מופע אקוסטי מול קהל מצומצם, להזמין מוזיקאי שהם אוהבים ל"ג'ימג'ום" מול קהל באופן חד פעמי ועוד.

לחלל אקוסטיקה מעולה וציוד הגברה. המפעל 3 מזמין את הקהל שוחר האמנות שמסתובב בקרית המלאכה להנות מקונספט ייחודי של הופעה, לאחר סיבוב הגלריות. לוח ההופעות המעודכן יפורסם בעמוד הבית שלנו שיושק בקרוב ובפייסבוק. המפעל 3 מותאם להופעות אינטימיות של עד 100 איש בעמידה ו-50 בישיבה, ולכן, ע"מ להבטיח את מקומכם, ניתן ומומלץ לרכוש כרטיסים להופעות מראש באמצעות האתר.

הרצאות וסדנאות

"המפעל 3" אידאלי להרצאות ולסדנאות בנושאים שונים כגון: מדיטציה, צורפות, קורסים שונים ועוד.

תערוכות האמנות המוצגות בחלל באורח קבע, מספקות ממד נוסף לתכנים המועברים ומהוות השראה לכל הנוכחים. במקום קיים מסך ומקרן, ציוד הגברה, WiFi, 50 כסאות, פינת קפה, וכל מה צריך ע"מ להעביר הרצאה או סדנה באופן המקצועי ביותר.





bottom of page