top of page
  • Writer's pictureרעי דישון

מהן ההנחות שלך בנוגע לכסף ? (2.3)


הבדיחה מספרת שאחד ההבדלים בין אמנים לבנקאים הוא נושאי השיחה בארוחות ערב - כשבנקאים יושבים סביב לשולחן הסעודה הם מדברים על אמנות ובעוד אמנים יושבים סביב לשולחן האוכל הם מדברים על כסף...

אם כבר לפני מספר חודשים בגלריה לאמנות האפשר (גלריה צדיק) נערכה תערוכה קבוצתית סביב תחת הכותרת "כסף" לרגל 5 שנים לקיום הגלריה (קיום שאינו מובן מעליו...) אזי אנחנו שמחים להזמין אתכם (וגם לתת הנחה נחמדה של 23%) לאירוע האמנות "Money". האירוע שיערך ללילה אחד בבית המידות בתל אביב הוא ביוזמת Ash - art line ו-Get ARTYtude ובחיבור איתנו - "אמנים ישראלים" קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים. באירוע (שהוא גם האירוע הפותח של חודש האישה הבינ"ל בתל אביב-יפו) יציגו למעלה מ-35 אמנים שונים (וכן, יש גם כמה "משלנו").

אז אתם מוזמנים להשתמש בקוד "iartist" איתו תוכלו לרכוש כרטיס ב-50 שקלים במקום ב-70 - כי כמו שאנו אומרים - שווה להיות אמן/ית ישראלי ! - לינק לרכישת כרטיסים ועוד מילה לסיום - לדעתי צריך לאט לאט להתחיל לשנות את כיווני המחשבה מהמרדף אחרי "כסף" לשאיפה שתהיה נגישות ל"משאבים" בשילוב עם עבודה בקהילה כשההבנה היא שחלק גדול ממשאבי הקהילה נמצאים בתוך המעגל - אולם קודם כל צריך ליצור אותו ואז לראות מה יש לכל אחד להציע, איך הוא/היא יכולה לשתף זאת ומהם הצורכים השונים של אנשים ואיפה כל אחד מהם נמצא - אם זה בהתפתחות האישית/מקצועית/יצירתית/רוחנית שלו כיוצר.

וכן, נשמח לשמוע מהן ההנחות שלך בנושא (הוא ההנחות שלך בנוגע ל"כסף").

bottom of page