top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

אופנה+אמנית = סיור !


אז פורים עובר לו בסערה ועוד רגע מתחיל שבוע האופנה בתל אביב כשבמקביל אליו מתקיים אירוע אופנה נוסף למאות בתי אופנה הפועלים בעיר – כמקובל בבירות האופנה הגדולות בעולם.

האירוע היינו ביוזמת IFT [האגודה הישראלית לאופנה וטקסטיל] - שבדומה לאיגוד אמנים הפלסטיים הינו איגוד מקצועי לעוסקים בתחומי הטקסטיל והאופנה. ראשיתו לפני קום המדינה, כאשר התארגנה קבוצה של עוסקים במטרה לפעול יחד לטובת מטרות משותפות. עם השינויים בשוק הטקסטיל, בשני העשורים האחרונים, הושם הדגש על אופנה ובפרט על מעצבי האופנה הישראלים.

ה-IFT מאגד בתוכו את כלל בעלי המקצוע בתחום האופנה והטקסטיל ובכלל זה מעצבים אופנה, נעליים, תיקים, אקססוריז, ומעצבי טקסטיל, כמו גם מהנדסי וטכנאי טקסטיל, כימאים, טכנולוגים וכיוצא באלו יצרני אופנה וטקסטיל ישראלים. מטרת ה-IFT היום, כמו גם בעבר לקדם את עשייתם של מעצבי אופנה וטקסטיל ישראלים, להיות הגוף היוזם והמקדם את הענף.

אז אנחנו שמחים להזמין אתכם ל"אופנה, רחוב, גוף" – סדרת סיורים מיוחדת לכבוד אירוע OFF SCHEDULE - שבוע האופנה לקהל הרחב שהינו שיתוף הפעולה בין ה-IFT [האגודה הישראלית לאופנה וטקסטיל], עיריית תל אביב ו-CTLV לכבוד שבוע האופנה ומתאפשר הודות לחסות קבוצת ישראכרט לאירוע.

בסדרת הסיורים נגיע למתחמי המעצבות בתל אביב, לביקורים בסטודיות ובחנויות המעצבות, נעצור למפגשים ובעיקר נלך ברחובות שמעצבים את הלבוש הישראלי.

את הסיורים תנחה אמנית המיצג נועה רשף, שעוסקת בעבודתה בחיבור שבין גוף ומרחב. הסיור יעלה שאלות על הקשר בין איך אנו מתלבשות/ים לבין הרחוב, ואיך אלו משפיעים על זהותנו האישית והקולקטיבית.

מספר המקומות מוגבל!

*הסיורים ללא עלות, בחסות ישראכרט**

השנה במסגרת אירוע OFF Schedule, אנו מציעים:

  • סיורים מודרכים לקהל הרחב ללא תשלום בששת מתחמי האופנה המרכזיים של העיר; דיזנגוף צפון, מתחם בזל, כיכר מסריק, מתחם החשמל, מתחם נגה וכן שוק הפשפשים. חברת CTLV, המתמחה בסיורי אמנות בעיר, בנתה לטובת העניין סיור ייחודי המשלב בין המרחב העירוני והיצירה העשירה והמקורית בתחומי האופנה.

מספר המקומות מוגבל - להרשמה מראש

  • ללקוחות ישראכרט בלבד, מוצעת הטבה בלעדית למשך ארבעת ימי האירוע (12-15.03.2017); כפל מבצעים בגובה של 10% הנחה על כל החנות, בחנויות המשתתפות. כך לקוחות ישראכרט יוכלו להיות הראשונים להנות מהנחה על הקולקציות החדשות וכן לקבל תוספת של 10% על כל ההנחות הקיימות בחנויות.

לרשימת בתי העסק המשתתפים בהטבה, כנסו לאתר www.ift.org.il

ולסיום - קצת מוזיקה לאוזניים באדיבות עידו סער

bottom of page