top of page
  • Writer's pictureרעי דישון

יפן או גרמניה ?

לפעמים כשאני קם בבוקר אני תוהה איפה אני רוצה לשהות, איפה אני רוצה להיות. מחלון הסטודיו שלי ביום אביך רואים את התחנה המרכזית החדשה וביום בהיר אפשר אפילו לראות את המגדלים של גוגל ווייז שמהקומה ה-29 שלהם ניתן לראות כיצד העיר נפרשת לה סביב סביב.

אז עד שאיגוד האמנים הפלסטיים ובכירים בעולם האמנות הפלסטי יצליחו אולי לברר מהם הקריטריונים הנהוגים לתקצוב מוסדות אמנות, מוזיאונים ופרוייקטים שונים, או שרכזי התרבות בפריפריה יצליחו לחצות את הבירוקרטיות מולם הם מתמודדים בניסיון להגיע לתקציבי התרבות המוגדלים נוכל לא רק לפנטז אלא גם אולי לממש איזה נסיעה לחו"ל שיש בצידה גם תקציב נסיעות ושהות חמוד. אז עד אז - מוזמנים להציץ בשני הקולות קוראים הללו ולנסות לברר מהו שער היין ומה הערך בשקלים של מלגה של ¥270,000 או לתהות מה יגידו ההורים אם תבשרו להם שהתקבלתם לשהות אמן בגרמניה.

------------------------------------

קול קורא לשהות אמן "גן עדן" בין התאריכים 1' ביולי - 31 בספטמבר בעיר מטסודו ביפן תחת הכותרת "טיול" - דד ליין להגשה - 31 במרץ - לינק לפרטים מלאים

וקול קורא להגשת מועמדות למלגה לחילופי אמנים תל-אביב – דיסלדורף דד ליין להגשה - 31 מרץ

שותפים: קרן קארי ודן ברונר, דיסלדורף קרן התרבות של מדינת נורדריין-ווסטפאליה סדנאות האמנים בתל-אביב מכון גתה תל-אביב המטרה של חילופי אמנים בין תל-אביב לדיסלדורף הינה להכיר את שדה האמנות המקומי, ליצור להעמיק קשרים ולעודד רעיונות על מנת להעביר יוזמות חדשות בתחום האמנות בתל-אביב לאחר שובם ארצה. מה-1 ביולי ועד ה-31 בדצמבר 2017 תוענק מלגה לאמנ/ית ישראלי/ת מתחום האמנות הפלסטית. המלגה מטעם קרן קארי ודן ברונר, דיסלדורף, קרן התרבות של מדינת נורדריין-ווסטפאליה, סדנאות האמנים בתל-אביב ומכון גתה. המלגה מופנית לאמנים ולאמניות לאחר סיום לימודים ולא מיועדת לסטודנטים. מועמדים יכולים להיות אמנים מקצועיים אשר זכו בהכרה ציבורית או יכולים להצביע על הצלחה מקצועית. ידעת השפה האנגלית הכרחית. האמן חייב לשהות בדיסלדורף באותה תקופה. המלגה יוענק על ידי חבר שופטים שהם נציגים של הארגונים המוזכרים מעלה על סמך האיכות האמנותית של העבודות שהוגשו יחד עם הצעת העבודה או הפרויקט לתקופת השהות בדיסלדורף. חבר השופטים יתכנסו בתחילת אפריל 2017. המועמדים יקבלו בכתב את תוצאת הבחירה. לצורך הצגת מועמדות יש למסור בשפה האנגלית:

  • מכתב בלתי-רשמי

  • תיעוד של העשייה האמנותית עד כה

  • תיאור מפורט של הצעת העבודה או הפרויקט

  • ביוגרפיה קצרה עם רשימת השתתפות בתערוכות

אין להגיש עבודות על גבי דיסק-און-קי או באמצעות לינקים. מועד ההגשה עד ה-31 במרץ 2017 ל- מכון גתה רח' ויצמן 4, בית אסיה תל-אביב 64239 המלגה כוללת שימוש ללא תמורה של דירת סטודיו בדיסלדורף ומענק חדשי של 1.200€ לתקופה של 6 חודשים. בנוסף יוענק סכום מקסימלי וחד-פעמי של 600€ עבור הטיסה

bottom of page