top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

מלגת הדפס לסטודנט/קול קורא לטעות


אם כבר יום הפועלים/עצמאות היום אזי אנחנו שמחים לשתף אתכם בשתי הזדמנויות נחמדות

האחת - 3 מלגות הדפסה בחסות "רע - בית מלאכה לצילום" לסטודנטים עבור הפקת תערוכת הגמר שלהם במחלקות לצילום והשנייה - קול קורא לעונת התערוכות 2018 של הגלריה השיתופית אלפרד תחת הכותרת "חזון וכישלון"

- "כמידי שנה, אנו מעניקים מלגות הדפסה לסטודנטים עבור הפקת תערוכת הגמר שלהם במחלקות לצילום. השנה יוענקו מלגות לשלושה סטודנטים. העבודות שיוגשו ייבחנו על-ידי צוות של אמנים ואנשי מקצוע וייבחרו לפי שיקולים אמנותיים. לצורך הגשת מועמדות למלגה יש לשלוח תיק עבודות המכיל עד 10 דימויים של עבודות שיוצגו בתערוכת-הגמר. את הגשת המועמדות יש לשלוח דרך הטופס מקוון באתר האינטרנט שלהם.

רע – בית מלאכה לצילום הוא המוביל בארץ במתן שירותי הדפסה, סריקה, הדבקה ומסגור של יצירות אמנות. בית המלאכה עובד עם מגוון של לקוחות פרטיים ומוסדיים, כגון אמנים, אספנים, סטודנטים, מעצבים, גלריות ומוזיאונים..

תאריך אחרון להגשת מועמדות: 15/5/2017

תשובות יימסרו עד התאריך 22/5/2017

מלגת ההדפסות מוגבלת עד לסכום מקסימלי של 4000 ש״ח (כולל מע"מ), עבור כל מלגה.

הסטודנטים יוכלו ליהנות מהנחה נוספת על מסגור של בית המלאכה לצילום. המלגה מיועדת לסטודנטים במחלקות לצילום של בתי הספר הגבוהים לאמנות." ------------------- המילה חזון, אם במשמעותה כרעיון לגבי העתיד הרצוי, אם בהוראתה כנבואה ואם כמילה נרדפת לחלום, מקפלת בתודעתנו אופק פתוח של אפשרויות. לעומתה, נגזרת המילה כישלון מכל מה שהיא איננה: אי-השגת מטרה, סוף מוחלט, כזה שנחרץ דינו. הכתרת הפעולה כ"כישלון" מצמצמת את המבט לנקודה אחת פטאלית. הכישלון, במקרה הטוב, מזמן לנו מחקר והפקת לקחים לשם הבנת מקורותיו. במקרה הרע, הוא משתק ועוצר אותנו. בסדרת התערוכות 'חזון וכישלון', מבקשת גלריה אלפרד לבחון דווקא את ההזדמנויות האפשריות הטמונות בכישלון: ניסיוניות, שבריריות, חולשה, הססנות, בלבול. אנו מבקשים להפנות את הזרקור לתעוזה, ולקיחת סיכונים הגלומות במילה כישלון. זאת, על מנת להציג גוונים נוספים בחוויה של עשיית האמנות ושל חוויית הצפייה. להמשך קריאה ולהנחיות לאופן ההגשה באתר המכון: http://www.alfredinstitute.org/heb/vision-and-failure/ על ההצעות להשלח בקובץ pdf אחד, לכתובת: alfredgalleryportfolio@gmail.com עד לתאריך 1.6.2017 תשובות ינתנו עד ה- 1.8.2017

bottom of page