top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

הנחה לכנס "הדיגיטל סאפיינס והרובוט" במסגרת פסטיבל פרינט סקרין


אז הבוטים כבר פה, ואתם ? את/ה אמני/ת, אחד הדברים שמייחדים אותך זה למרביתכם יש "באג" במערכת, חלקכם יודעים לראות דרך ה"מטריקס" ולחלקכם יש "קוד" אחר (והיי גם השגנו לכם הנחה בהרשמה לכנס שיערך - מוזמנים להשתמש ב"artist" עבורו ;) האדם הדיגיטלי, הבוטים, וכיצד אנשי תוכן וקריאייטיב משתלבים בזה. לאן פונה עולם התוכן? מתי הבינה המלאכותית הפכה לאנושית מדי? מי יוצר את הרובוטים, ומתי הם יחליפו את כולנו? ומה קורה לתוכן שלנו אחרי מותנו ? אם אתם רוצים להבין יותר על עולם הבוטים, רובוטים ותוכן כדאי לכם להרשם לתעשיה ללא גבולות 4 - "הדיגיטל סאפיינס והרובוט" שיערך ביום חמישי הקרוב אחר הצהוריים במסגרת פסטיבל פרינט סקרין שבחום אנחנו יכולים להמליץ עליו.







בין ההרצאות בכנס: מתי מריאנסקי - שותף במיזם Meekan – ידבר על אנשי הקריאייטיב כאוצרים: בעולם שבו מכונות יודעות לכתוב שירה, לצייר ציורים, להלחין מוזיקה וגם, נו, לעצב אתרים, איזה מקום נותר לאנשים שבמקצועות היצירתיים? שירה ויינברג - מיקרוסופט ישראל מנהלת המוצר של העוזרת האישית "קורטנה" (Cortana), תדבר על מהפיכת הבוטים, על האישיות שלהם, על השימושים שלהם והאם הם הולכים להשתלט על העולם.

נאור נרקיס - גיתם / התוכניסט - ידבר על Content Hacking - איך על ידי הכוונת תוכן רלוונטי לעבר מטרה מסויימת ניתן לפרוץ לתודעה שלה בעזרת אסטרטגיה מדוייקת, ועל החולשה הגדולה ביותר של החברות הגדולות.

יעל מן שחר - תדבר על יכולת תשומת הלב של האדם הדיגיטלי ותסביר מהי הדרך לייצר הקשבה בעולם של אבולוציה משתנה ורובוטים.

שחר עוז - אינטל - ידבר על הרובוטים הקולנועיים הקמים והופכים למציאות בימים אלה ממש, ועל היחסים המורכבים שבין קולנוע לטכנולוגיה.

אבי דנטס - Uniq UI - ידבר על טכנולוגיות ה-AR וה-MR אשר יאפשרו לנו לחלום בעיניים פקוחות, להכניס לעולם שלנו אובייקטים ממוחשבים בצורה הכי טבעית שיש ולשלב בין שני הדברים הכי קסומים: מציאות ודמיון. אביב מזרחי - פנאי פלוס - ידבר על תקשורת בעזרת ממים, למי מותר להשתמש בממים (לחינוכית כן, לתאגידים לא.) ואיך משתמשים בממים פוליטיים.

ורד שביט - הבלוג "אבק דיגיטלי" -תדבר על מה קורה לנכסים הדיגיטליים שלנו אחרי מותנו ואיך אפשר להכין את עצמנו-הדיגיטלי מראש ליום שבו נמות.


לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס: https://www.taasiya.pro

bottom of page