top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

מי רוצה למכור בירידי אמנות ?


קול קורא ליריד היאמי איצ'י הראשון בישראל !

קן הקוקיה, יום חמישי 9/11 19:00-23:30

היישר מיפן ולראשונה בישראל, Yami-Ichi מגיע לתל אביב!

מה זה? היאמי-איצ'י היא סדרה של שווקי פשפשים/אמנים שמתקיימים בערים הגדולות ביותר בעולם ובהם כל המוצרים שנמכרים קשורים לאינטרנט. אבל למעשה זה כל כך מעבר לכך, השוק נוסד כי האינטרנט הפך להיות מקום מסחרי ולחוץ, ומאפשר לאנשים לבוא ולגלוש "פנים אל פנים" במרחב חופשי. אפשר לחשוב על זה כעל פארק שעשועים גיקי גדול ואפשר גם לראות את זה כמעין מפגש אולטימטיבי בין החיים הדיגיטליים והאנלוגיים.

קשורים לאינטרנט? כן, כל אמן למכור יצירה בדוכן משלו ובלבד שהיא תהיה מושפעת מתרבות הדיגיטלית: לדוגמא ממים, גל'יצים, אמוג'ים, אבל לא רק. כמה שיותר מקורי ופרפורמטיבי יותר טוב.

דוגמאות לדוכני יצירה ממקומות אחרים בעולם:

  • סיכות המבוססות על מסכי כניסה של אתרים מפורסמים.

  • דוכן בו אפשר לאפר את האייפון שלך.

  • ספרי שירה המורכבים מפרסומות באינטרנט.

  • צעיפים בדוגמא של גל'יצים דיגיטליים.

  • סטיקרים המבוססים על הודעות שגיאה.

  • דוכן בו אתם מתוודים בסוד על סיסמאות האינטרנט שלכם.

כפי שאתם מבינים כבר, חלק מהדוכנים מוכרים מוצרים מוחשיים וחלק מספקים חוויות מסוגים...אחרים.

כדי לקבל עוד רעיונות והעמקה, ראו את כתבתה של נטע אלכסנדר על השוק בניו יורק במוסף הארץ

עוד על פילוסופיית אירועי Yami-Ichi בלינק הזה

מי עומד מאחורי זה?

את שווקי היאמי-י'אצי יזמו קולקטיב בשם IDPW שיושב בטוקיו ובניו יורק, אמנים דיגיטליים ותיקים ורבי מעללים.

את הגרסא המקומית יזמו ליאור זלמנסון, חוקר אינטרנט והמנהל האמנותי של פסטיבל Print Screen ומרינה פוזנר, האוצרת האמנותית של מתחם קן הקוקיה.

הערב יתקיים ב'קן הקוקיה' -קומפלקס של אמנות, תרבות ובילוי בלב שוק הפשפשים ביפו. בית ליוצרים עם גלריות וחללים לפעולות אמנותיות במגוון מדיומים לצד מתחם בילוי ייחודי.

אנחנו רוצים, מה לעשות כעת?

בעלי עניין בעולם האינטרנט, מחשבים, טכנולוגיה ואמנות, יוצרים מתחומי מדיה שונים מוזמנים להגיש הצעה לדוכן, מיצב או כל רעיון אחר שמתאים לדעתכם להתקיים באירוע Yami-Ichi תל אביב באמצעות הטופס שמצורף (לינק)

*ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום, המשתתפים מתחייבים להפיץ ולשתף את הערב

*הפקה והצבת הדוכן/עבודה באחריות היוצר ובשיתוף אוצרת קן הקוקיה.

 

ו

כמעט מבלי שהרגשנו השנה יריד "צבע טרי" יחגוג לו עשור לפעילותו במתכונת החדשה ואנו שמחים לשתף אתכם בקול קורא להרשמה לחממת האמנים העצמאים ולחממת הווידיאו ביריד צבע טרי 10. חממת האמנים מיועדת לאמנים עצמאים בתחומי הפיסול, הציור והצילום, הנמצאים בראשית דרכם המקצועית, ואשר אינם מקיימים קשרי מסחר מחייבים עם גלריה ישראלית. חממת הווידיאו מיועדת לתצוגת עבודות וידיאו-ארט ומדיה חדשה של אמנים עצמאים בתחומים אלו. החממות תוצגנה במסגרת יריד צבע טרי 10, אשר יהיה פתוח לקהל הרחב במשך חמישה ימים, במהלך חודש מאי 2018.

היריד הוא אירוע האמנות השנתי הגדול והמשפיע ביותר בישראל. הוא מהווה נקודת מפגש בין אמנים לבין קהל רחב של מעל ל-30,000 מבקרים מדי שנה, שוחרי אמנות, אספנים, אוצרים ואנשי מקצוע מהתחום, ובכך מאפשר חשיפה רחבה לצד מכירת עבודות.

חממת האמנים העצמאים היא פיתוח מקורי של יריד צבע טרי - מערכת מקיפה שנותנת מענה לצרכיהם של אמנים עצמאים בראשית דרכם המקצועית. מדי שנה, החממה מאפשרת לכ-50 אמנים מבטיחים נבחרים לקבל את החשיפה המיטבית עבור עבודותיהם, ליצור קשרים בעלי ערך בעולם האמנות, ולא פחות חשוב - להתפרנס מכישרונם. כל אמן בחממה מציג גוף עבודות נבחר, המוצע למכירה במחירים מיוחדים ליריד, בטווח מחירים של בין 500 ל-14,000 ש"ח.

הגשת המועמדות לחממת הוידאו אינה כרוכה בתשלום.

· להגשת המועמדות המקוונת לחממת האמנים לחצו כאן

· להגשת המועמדות המקוונת לחממת הוידאו לחצו כאן

· ההגשה פתוחה עד יום שבת ה-21 באוקטובר 2017. לא ניתן להגיש מועמדות בכל דרך אחרת או בכל מועד אחר.

· תשובות קבלה/אי קבלה יישלחו באמצעות דואר אלקטרוני במהלך חודש ינואר 2018 .

הגשת המועמדות לחממת האמנים העצמאיים כרוכה בתשלום בסך 140 ₪. ההשתתפות בחממת האמנים כרוכה בתשלום דמי השתתפות בסך 1,000 ש"ח ובעמידה בכל תנאי התקנון, כפי שמופיע באתר ההרשמה.

שיהיה בהצלחה !

bottom of page