top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

למידת עמיתים או מדרש יוצר (או אולי גם וגם ?!)



כאמנים עצמאיים לעיתים אנו נעים מפרוייקט לפרוייקט, מהזדמנות אחת לרעותה ועובדים לבד, בצוות מצומצם או כחלק מקבוצה פעילה כשלעיתים ההוויה הינה די אינטנסיבית וסוחפת וחסר לנו "עוגן" להאחז בו ומרחב התפתחות עם עוד קולגות.


ובהקשר הזה אנו רוצים לשתף אתכם בקול קורא של לתוכנית "מדרש יוצר" בת ה-3 וחצי חודשים של מכון שכטר שהוא מרכז לתרבות ואמנות של המקום ובית לאנשי רוח ואמנים המתכתבים עם המחשבה היהודית והתרבות העברית. המרכז שוכן במבנה שימורי יפהפה, בעל היסטוריה צבעונית ומרתקת וממוקם על קו התפר בין שכונת נווה צדק לשכונת פלורנטין. מתוך הקטבים ההיסטוריים, הגיאוגרפיים והתרבותיים מתעצב עולם תוכן מסקרן המזמין את המבקרים לחוויה תרבותית ייחודית.


התוכנית הינה בהנחיית הרב רוברטו ארביב והאמנית עדילי ליברמן וכוללת 18 מפגשים (מפגש פעם בשבוע בימי שני, בין השעות 10:00 – 15:00 בנווה שכטר החל מחודש ינואר) כשבתום התוכנית יעלו היוצרים תערוכת פרפורמנס בת 3 ימים. האמנים שיבחרו יקבלו מלגת לימודים.

הגשת מועמדות לכתובת office@neve.org.il, מועמדים מתאימים יוזמנו לפגישה אישית.


ו... אם אין לכם תוכניות למחר ואתם בקטע של מהפכות ורוצים אולי ללמוד מיהודים אחרים אז מחר, יום רביעי ה-8.11 בשעה 20:00 | הופכים ת'עולם: מה בין מהפכות חברתיות ליהודים?


יובל מלחי מרצה להיסטוריה ובעל תואר שני ביחסים בין לאומיים שמגיש את הפודקאסט "קטעים בהיסטוריה" שעוסק במגוון רחב של אירועים, דמויות וסיפורים היסטוריים ירצה וישתף אותנו במבט היסטורי מרענן על מאיפה באנו, מדוע כל כך הרבה יהודים היו מעורבים במהפכות מודרניות ולאן אנחנו הולכים.




bottom of page