top of page
  • מערכת "אמנים ישראלים"

קול קורא לפרוייקט ראשון עם OMA

חלק מהחזון שלנו סביב הנושא של פיתוח קהילה מקצועית לאמנים פלסטיים הוא לתמוך וליצור שיתופים פעולה עם יוזמות אמנותיות חדשות שיוצרות הזדמנויות מעניינות ורלוונטיות לאמנים. אנו שמחים לשתף אתכם בקול קורא לאמנים ומעצבים מתחומי הציור, איור, אנימציה ,ווידאו, צילום ואמנים רב תחומיים, להשתתפות בתערוכה של מציאות רבודה במתחם אחוזת רנה, תל אביב.


מועד אחרון להגשת ההצעה | 12.5.18 מפגש בנושא האירוע וסיור באחוזת רנה | 7.5.18 | 19:00 - לינק לאירוע בפייסבוק

מועד ההודעה על הפרויקטים שהתקבלו | 14.5.18

תליית עבודות | 6.6.18

פתיחת התערוכה | 9.6.18

זמן התערוכה | 9-30.6.18 קבוצת OMA לאמנות בAR מעוניינת בהצעות מיוחדות ופרספקקטיבות מרתקות בנושא "התחדשות" אנחנו מאמינים שאמנים משחקים תפקיד מכריע בחברה שלנו ושהם מסוגלים באופן ייחודי לעורר ולרגש את הציבור הרחב. תנו לנו את הזווית שלכם לרנסנס האמנותי החדש העומד בפתח ואיך לדעתכם האומנות החדשה צריכה להיראות.

תוכן הוידאו / אנימציה שלכם, דרך היצירה הפיזית במרחב, יהיה נגיש לציבור ולמדיה דרך האפליקציה ARTIVIVE למציאות רבודה מכל מכשיר סמארטפון או טאבלט. ה"טריגרים" שיפעילו את נקודות המבט שלכם יהיו עבודות במרחב, בין אם ציור או איור או צילום מודפס או מיצב שעל גביו תופיע העבודה. עבודות הוידאו יווצרו ביחס אל אותה עבודה פיזית ויימשכו לא יותר מ-45 שניות, ויכולות גם להכיל קטע סאונד. עבודות אלו יכולות להיות ׳חיבור בתמונות׳, קטע וידאו, שירה חזותית, אנימציה, מושן דיזיין, טיפוגרפיה בתנועה ועוד למנות רק מספר דוגמאות, ועשויות לבחון את תהליך היצירה עצמה, את החזון שלכם בנוגע לאומנות החדשה בכפר האורבני. האמנים שייבחרו לפרויקט יקבלו תקציב של עד 2,000 ש"ח בשקביל ליצור עבודה פיזית בגודל של עד מטר על מטר ועבודת וידאו או אנימציה שמתקשרת עם העבודה הפיזית, שתימשך עד כ-45 שניות.


לינק להורדת הקול קורא והובלה לאתר הטופס: hyperurl.co/9fr00y

--

לינק לדף האיוונט באתר: hyperurl.co/jjhrsw

 

רנה-סנס הינו אירוע השקה חד-פעמי ויחיד במינו אשר יתרחש ב9.6.2018 במתחם אחוזת רנה. לרגל פתיחת המרכז האמנותי החדש ובו קולקטיב ARTOPUS ההולך ונבנה בימים אלו. אחוזת רנה, ביחד עם קבוצת OMA אוצרים לראשונה בישראל תערוכת אומנות במציאות רבודה (Augmented Reality).


האמנות הינה שילוב של אנאלוגי ודיגיטלי ולה פן פיזי : יצירה במרחב - לדוגמא ציור, איור, או צילום (וגם פן טכנולוגי סרטון של עד 45 שניות) לדוגמא צילומי וידאו, אנימציה או מושן דיזיין (וכך, באמצעות שיתוף פעולה עם חברת ARTIVIVE, כל אחד יכול להוריד את האפליקציה לסמארטפון או לטאבלט ולצפות דרך ההיבט הפיזי של כל יצירה בעולם אשר היוצר הטמיע בה. במהלך האירוע, בבית המלון תתקיים תערוכה של 5 "טריגרים "(עבודות בAR) של עבודות שיוצרו ספציפית עבור המלון. כמו כן יוזמנו סטודנטים ליצור תערוכה של עבודות בנושא "התחדשות "אשר יוצגו במהלך התערוכה אשר תהיה פתוחה לקהל בחודש יוני 2018.

כל עבודה שתיווצר במהלך התהליך הזה תתייחס לרעיון שמאחוקרי ה"התחדשות", המתייחסת לתקופה החדשה אליה אנו נכנסים ,תקופה של איחוד בין הדיסיפלינות השונות של האומנות, יצירה קולקטיבית הנמצאת בין האנלוגי והדיגיטלי, בהתאם לכך שבידינו כעת טכנולוגיות הנותנות לנו ליצור במדיומים חדשים המשלבים את המציאות דרך החוויה הטכנולוגית.

bottom of page